Czyli wszystkie informacje są w rękach tych samych mediów, a reszta przepisuje i tłumaczy te same informacje i publikuje we wszystkich państwach świata. Wolność słowa ograniczona do minimum!
Żydowski dziennikarz Elad Nehorai opublikował na blogu gazety „The
Times of Israel” ciekawy artykuł pod tytułem „Żydzi kontrolują media”, w
którym podkreśla dominującą rolę Żydów również w kulturze.
Artykuł Elada Nehoraiego pojawił się na blogu dziennika „The Times of
Israel” najpierw pod jego nazwiskiem, lecz po kilku godzinach imię
autora zmieniono na Mannyego Friedmana, dodając adnotację, że jest to
pseudonim autora wpisu. Zainteresowanie wzbudza już sam tytuł artykułu
„Żydzi kontrolują media” („Jews DO control the media”), a równie
kontrowersyjne jest jego treść.
Żydowski dziennikarz pisze w nim, że Żydzi są zabawną rasą, która chwali
się każdym aktorem, reżyserem, muzykiem czy pisarzem żydowskiego
pochodzenia. Jednocześnie, gdy padają oskarżenia, że Żydzi kontrolują
media i Waszyngton, do akcji
wkraczają media, a nawet zakładane specjalnie stowarzyszenia, mające za
cel udowadnianie, że wcale tak nie jest. Nehorai podkreśla, iż takie
zmasowane kampanie służą na ogół zniszczeniu, napiętnowaniu i
zakwalifikowaniu zwolenników takich teorii jako antysemitów.
Żurnalista namawia jednak „żydowskich braci” do szczerości pisząc, że
Żydzi kontrolują media, a osiem największych wytwórni filmowych należy
do osób tej narodowości, a w branży filmowej roi się od aktorów,
reżyserów i producentów żydowskiego pochodzenia. Nehorai przyznaje, iż
„antysemici” mają dużo racji twierdząc, że Żydzi mają tendencję do
działania na rzecz umacniania swojej pozycji i realizowania swoich
interesów w innych krajach, za co spotykały ich w przeszłości
prześladowania.
Największym konglomeratem medialnym w USA jest dziś Walt Disney Company, której prezesem i dyrektorem generalnym jest Michael Eisner, Żyd.
W skład imperium Disneya, na czele którego stoi człowiek opisywany przez
jednego z analityków mediów jako „control freak” (osoba maniakalnie
kontrolująca, narzucająca swe zdanie otoczeniu), wchodzą min. Walt
Disney Television, Touchstone Television, Buena Vista Television, sieć
kablowa z 14 mln abonentów, oraz dwie firmy produkujące filmy video.
Jeśli chodzi o produkcję filmów fabularnych, Walt Disney Picture Group,
na czele z Joe Roth'em (również Żydem), posiada Touchstone Pictures,
Hollywood Pictures oraz Caravan Pictures. Disney jest również
właścicielem Miramax Films, prowadzonego przez braci Weinstein.
Kiedy Disney Company była prowadzona przez rodzinę Disney, prezentującą
chrześcijańskie, tradycyjne wartości, przed jej przejęciem przez Eisnera
w 1984 roku, jej przekaz był zdrowy, przeznaczony dla całej rodziny.
Mimo iż w dalszym ciągu posiada ona prawa do Królewny Śnieżki, pod
rządami Eisnera, firma rozszerzyła zakres swej produkcji o animowany
seks oraz przemoc. Ponadto, koncern posiada 225 stacji towarzyszących w
Stanach Zjednoczonych a także jest właścicielem udziałów w kilku firmach
telewizyjnych w Europie. Kablową telewizją ESPN, zależną od ABC,
kieruje dyrektor generalny Steven Bornstein, Żyd.
Koncern posiada ponadto pakiet kontrolny w Lifetime Television, oraz
telewizji kablowej Arts & Entertainment. ABC Radio Network posiada
jedenaście stacji AM (nadające na falach długich) oraz dziesięć stacji
FM (fale krótkie) w dużych miastach takich jak Nowy Jork, Waszyngton,
Los Angeles i ma ponad 3400 oddziałów.
Chociaż w pierwszej kolejności jest to firma telekomunikacyjna, Capital
Cities / ABC zarobiła również ponad 1 mld USD w 1994 roku jako wydawca
prasy . Jest ona właścicielem siedmiu dzienników - Fairchild
Publications, Chilton Publications oraz Diversified Publishing Group.
Time Warner, Inc, jest drugim co wielkości międzynarodowym lewiatanem
medialnym. Prezesem zarządu jest Gerald Levin, Żyd. Zależna od Time
Warner HBO, jest największą w USA siecią płatnej telewizji kablowej.
Warner Music, obecnie największa światowa wytwórnia muzyczna, posiada 50 firm,
z których największą jest Warner Brothers Records, kierowaną przez
Danny Goldberga. Stuart Hersch jest prezydentem Warnervision, części
Warner Music zajmującej się produkcją video. Goldberg i Hersch są
Żydami.
Warner Music od początku był promotorem „gangsta rapu”. Poprzez swoje
zaangażowanie w Interscope Records, pomogła w popularyzacji gatunku,
którego teksty w wyraźny sposób zachęcały czarnych do popełnienia aktów
przemocy wobec białych. Oprócz telewizji kablowej oraz muzyki, Time
Warner jest mocno zaangażowany w produkcję filmów fabularnych (Warner
Brothers Studio) a także działalność wydawniczą. Time Warner posiada
dział wydawniczy (redaktor naczelny Norman Pearlstine, będący Żydem)
który jest największym w USA wydawcą tygodników i miesięczników (Time,
Sports Illustrated, People, Fortune).
Kiedy Ted Turner, nie będący Żydem, w 1985 roku złożył ofertę zakupu
CBS, w zarządach spółek medialnych w całym kraju wybuchła panika. Turner
zarobił fortunę w reklamie, a następnie stworzył kanał informacyjny
CNN, który odniósł niebywały sukces . Chociaż Turner zatrudniał na
stanowiskach kierowniczych w CNN wielu Żydów, a samo CNN nigdy nie
zajmowało publicznie stanowiska sprzecznego interesom żydowskim, jest to
człowiek z dużym
ego i silną osobowością i był uważany przez przewodniczącego William
Paley (prawdziwe nazwisko Palinsky, Żyd ) i innych Żydów w CBS jako
osoba nie dająca się kontrolować: wolny strzelec, który mógł w w
przyszłości obrócić się przeciwko nim.
Co więcej, żydowski reporter Daniel Schorr, który pracował dla Turnera,
oświadczył publicznie, że jego były szef żywił osobistą niechęć do
Żydów. Aby zablokować ofertę
Turnera, kierownictwo CBS zaprosiło żydowskiego magnata w dziedzinie
teatru, hotelarstwa, ubezpieczeń oraz produkcji papierosów, Laurence
Tisch'a do rozpoczęcia „przyjaznego” przejęcia spółki, i od 1986 do 1995
roku Tisch był prezesem i dyrektorem generalnym CBS, usuwającym
wszelkie nie-Żydowskie zagrożenia dla tejże firmy. Późniejsze starania
Turnera, który próbował kupić główne sieci informacyjne, zostały
zablokowane przez Time Warner Levina, który jest właścicielem prawie 20%
akcji spółki, oraz posiada prawo veta w zarządzie.
Viacom Inc, na czele z Sumnerem Redstone (ur. Jako Murray Rothstein),
Żydem, jest trzecią co do wielkości megakorporacją w USA z przychodami
ponad 10 mld USD rocznie. Viacom, która produkuje i dystrybuuje programy
telewizyjne w trzech największych sieciach kablowych, posiada 12 stacji
telewizyjnych i 12 stacji radiowych. Produkuje filmy fabularne przez
Paramount Pictures, na czele której stoi Sherry Lansing, Żydówka. Część
wydawnicza obejmuje Prentice Hall, Simon & Schuster, oraz Pocket
Books. Dystrybuuje swe filmy przez ponad 4000 sklepów sieci Blockbuster.
W Viacom twierdzą że są największym na świecie dostawcą programów
poprzez Showtime, MTV, Nickelodeon, i wiele innych sieci. Od 1989 roku,
MTV i Nickelodeon uzyskują coraz większe udziały w gronie najmłodszych
odbiorców telewizji.
Pierwsze trzy, zdecydowanie największe firmy medialne są w rękach
Żydów,i trudno uwierzyć jest że tak zdecydowany stopień kontroli udało
się uzyskać w sposób niezamierzony, bez wspólnych uzgodnień z ich
strony.
Co wiemy na temat innych dużych firm
medialnych? Numer cztery na liście to News Corporation Ruperta Murdocha
, która jest właścicielem Fox Television i 20th Century Fox Films.
Murdoch nie jest pochodzenia żydowskiego, ale Peter Chermin, szef studia
filmowego Murdoch, nadzorujący jego produkcje telewizyjne, jest Żydem.
Numer pięć to japońskia Sony Corporation, której spółka córka w USA,
Sony Corporation of America, jest prowadzona przez Michaela Schulhofa,
Żyda. Alan Levine, inny Żyd, kieruje Sony Pictures.
Większość telewizyjnych i filmowych spółek produkcyjnych, które nie są własnością
największych korporacji są kontrolowane przez Żydów. Na przykład New
World Entertainment, ogłoszona przez media jako jeden z największych
„producentów niezależnych” jest w posiadaniu Ronalda Perelmana, Żyda.
Najbardziej znana z mniejszych firm medialnych, to Dreamworks SKG, firma ściśle koszerna.
Dream Works została utworzona w 1994 r. pośród wielkiego szumu
medialnego, przez potentata w branży muzycznej Davida Geffena, byłego
prezesa Disney Pictures Jeffreya Katzenberga oraz reżysera Stevena
Spielberga, którzy są Żydami.
Firma zajmuje się produkcją filmów fabularnych, filmów animowanych,
programów telewizyjnych oraz nagrań muzycznych. Dwie inne duże
wytwórnie, MCA i Universal Pictures, są własnością Seagram Company, Ltd.
Prezesem Seagram, jest gigant w dziedzinie napojów alkoholowych Edgar
Bronfman Jr, który jest także prezesem Światowego Kongresu Żydów.
Jak dobrze wiadomo,Żydzi kontrolują produkcję i dystrybucję filmów od
momentu powstania przemysłu filmowego na początku lat 20 wieku. Ma to
miejsce również obecnie. Filmy wyprodukowane przez pięć największych
firm - Disney, Warner Brothers, Sony, Paramount (Viacom) oraz Universal
(Seagram)-stanowiły 74 procent całkowitych wpływów z box-office w ciągu
pierwszych ośmiu miesięcy 1995 r.
Wielka trójka w dziadzine transmisji telewizyjnej to ABC, CBS i NBC. Po
konsolidacji imperiów medialnych, nie są to już samodzielne jednostki.
Nawet kiedy były niezależne, każde z nich było kontrolowane przez Żyda
od momentu powstania: Leonard Goldenson kontrolował ABC, CBS najpierw
William Paley, a następnie Lawrence Tisch, oraz NBC - najpierw David
Sarnoff, a następnie przez jego syn Robert.
Przez okres kilkudziesięciu lat, sieci te zostały obsadzone od góry do
dołu Żydami, oraz nie zmieniło się to nawet wtedy, gdy sieci te zostały
wchłonięte przez inne korporacje.
Żydowska obecność w dziennikach telewizyjnych pozostaje wciąż bardzo
silna. Jak już wspomniano, ABC jest częścią Disney Company Eisner, a
producentami wykonawczymi programów ABC News są oby będące Żydami:
Victor Neufeld (20-20), Bob Reichbloom (Good Morning America) a także
Rick Kaplan (World News Tonight).
CBS została niedawno zakupiona przez Westinghouse Electric Corporation.
Niemniej jednak, człowiek wyznaczony przez Lawrence Tischa, Eric Ober
pozostaje prezesem CBS News i jest Żydem.
W NBC, będącego obecnie własnością General Electric, prezesem NBC News
jest Andrew Lack który jest Żydem, podobnie jak producenci wykonawczy
Jeff Zucker (Today), Jeff Gralnick (NBC Nightly News) i Neal Shapiro
(Dateline). Słowo drukowane, tuż po wiadomościach telewizyjnych i
gazetach codziennych jest najbardziej wpływowym medium informacyjnym w
Ameryce. Codziennie jest sprzedawane i czytane w USA ok 60 milionów
rożnych wydawnictw.
Miliony te są podzielone na około 1500 różnych publikacji. Można
stwierdzić, że sama różnorodność gazet w całej Ameryce powinna zapewnić
ochronę przed żydowską kontrolą oraz zniekształceniem rzeczywistości.
Jednak tak nie jest. Jest mniej niezależności, mniej konkurencji i mniej
reprezentowania amerykańskich interesów niż przypadkowemu obserwatorowi
mogłoby się by się wydawać. Dni, w których większość miast, a nawet
miasteczek miało kilka niezależnych gazet, a w nich materiały
publikowane przez miejscową ludność, blisko związanej w lokalnej
wspólnocie dawno minęły. Dzisiaj większość „lokalnych” gazet jest
własnością niewielkiej liczby dużych spółek kontrolowanych przez
kierownictwo, które żyje i pracuje setki lub tysiące mil od miejsca
wydawania gazety. Faktem jest, że tylko około 25 procent spośród
wydawanych w USA 1500 gazet jest niezależną własnością, pozostałe 75
procent należy do multi -wydawnictw.
Jedynie nieliczne są wystarczająco duże, aby utrzymać niezależnych
sprawozdawców poza ich własną społecznością, reszta zależna jest od
kilku głównych agencji informacyjnych krajowych i międzynarodowych.
Imperium Newhouse należące do żydowskich braci Samuela i Donalda
Newhouse stanowi przykład więcej niż braku prawdziwej konkurencji wśród
dzienników amerykańskich, ilustruje także nienasycony apetyt Żydów do
totalnej kontroli nad wszystkimi źródłami informacji.
Newhouses, posiada 26 dzienników, w tym kilka dużych i ważnych, takich
jak Cleveland Dealer Plain, Newark Star-Ledger, oraz New Orleans
Times-Picayune, największy w USA konglomerat wydawniczy - Random House i
wszystkie spółki od niego zależne: Newhouse Broadcasting, składający
się z 12 nadawczych stacji telewizyjnych i 87 telewizji kablowych, w tym
niektóre z największych w kraju sieci kablowych, weekendowy dodatek
Parade, w nakładzie ponad 22 milionów egzemplarzy,oraz dwa tuziny innych
dużych magazynów, w tym New Yorker, Vogue, Madmoiselle, Glamour, Vanity
Fair, Gentlemen's Quarterly, Self, House & Garden oraz wszystkich
innych magazynów w całości będących własnością grupy Conde Nast. To
żydowskie imperium zostało założone przez Samuela Newhouse, imigranta z
Rosji.
Posiadanie tak wielu gazet przez rodzinę Newhouse był w dużym stopniu
możliwe poprzez fakt, że gazety nie są utrzymywane finansowo przez
czytelników, lecz przez reklamodawców. Przychody z reklamy – nie małe
sumy ze sprzedaży
gazety - w dużej mierze opłacają wynagrodzenia redaktorów oraz przynosi
zysk właścicielowi. W przypadku, gdy duży reklamodawca w mieście
zdecyduje się na promowanie tylko w jednej gazecie, uprzywilejowana
gazeta będzie się rozwijać, a jego konkurent umrze. Od początku 20
wieku, kiedy to Żydzi stali dominująca siłą ekonomiczną w Ameryce,
obserwuje się stały wzrost liczby amerykańskich gazet w rękach
żydowskich, któremu towarzyszy stały spadek liczby konkurencyjnych gazet
nieżydowskich - głównie w wyniku selektywnej polityki reklamowej.
Ponadto, nawet gazety posiadane wciąż przez nie-Żydów są tak bardzo
uzależnione od wpływów z reklam Żydów, że ich polityka redakcyjna i
relacje z wydarzeń w dużym stopniu ograniczane są przez żydowskie
sympatie i antypatie.
Trzy żydowskie dzienniki
Wzrost żydowskiej kontroli nad gazetami w Ameryce charakteryzuje
zwalczanie konkurencji i tworzenie lokalnych monopoli na
rozpowszechnianie wiadomości i opinii. Możliwości Żydów wynikające z
wykorzystania prasy jako instrument polityki żydowskiej najlepiej
ilustruje przykład trzech najbardziej prestiżowych i wpływowych
dzienników : The New York Times, Wall Street Journal i Washington Post,
które nakreślają kierunki myślenia oraz kształtują opinię publiczną w
dziedzinie polityki i ekonomii.
To te dzienniki decydują co jest newsem a co nie, na poziomie krajowym i
międzynarodowym - one kreują wiadomości, inni po prostu je kopiują. I
wszystkie trzy są w rękach żydowskich.
New York Times został założony w 1851 przez dwie osoby pochodzenia nie -
żydowskiego, Raymonda i George Henry Jonesa. Po ich śmierci, został
odkupiony w 1896 roku przez zamożnego wydawcę żydowskiego, Adolpha
Ochsa. Jego prawnuk, Arthur Ochs Sulzberger Jr jest dyrektorem
generalnym oraz wydawcą. Redaktorem naczelnym jest Max Frankel, a
redaktor wykonawczym jest Joseph Lelyveld - obydwaj są Żydami. Rodzina
Sulzberger jest także właścicielem, poprzez New York Times Co, 33 innych
gazet, w tym „Boston Globe”, dwunastu czasopism, w tym „McCall &
Family Circle”o nakładzie ok 5 mln egzemplarzy, siedmiu stacji radiowych
i telewizyjnych; telewizji kablowych, oraz trzech spółek wydających
książki.
New York Times News Service przekazuje wiadomości, historie a także
zdjęcia z New York Times do 506 innych gazet, agencji informacyjnych i
magazynów. Podobne działa The Washington Post, który poprzez
kontrolowane przecieki z agencji rządowych w Waszyngtonie, śledzi na
bieżąco sytuację w rządzie federalnym. The Washington Post podobnie New
York Times,został złożony przez osoby pochodzenia nie-żydowskiego w 1877
roku przez Stilsona Hutchinsa, następnie został nabyty od niego w 1905
roku przez Johna McLeana, a później odziedziczył go Edward McLean. W
czerwcu 1933 roku, w obliczu Wielkiej Depresji, gazeta została zmuszona
do bankructwa, i zakupiona na aukcji upadłościowej przez Eugene Meyera,
finansistę pochodzenia żydowskiego. The Washington Post jest prowadzony
obecnie przez Katherine Meyer Graham, córkę Eugene Meyera, która dzieży
również stanowiska redaktora naczelnego oraz dyrektora generalnego
Washington Post Co. The Washington Co ma odziały w innych mediach
-gazetach, telewizji i czasopismach, z których najbardziej szanowanym
jest nr.2 wśród amerykańskich tygodników - Newsweek.
Wall Street Journal, który sprzedaje się w nakładzie 1,8 miliona
egzemplarzy dziennie, jest własnością Dow Jones & Company Inc,
korporację z Nowego Jorku, które wydaje również 24 inne dzienniki oraz
między innymi cotygodniowy tabloid finansowy Barron's. Dyrektorem
generalnym jest Jones Kann, Żyd. Kann piastuje również stanowisko
dyrektora i wydawcy The Wall Street Journal.
Większość innych nowojorskich gazet nie znajduje się w dużo lepszych
rękach niż New York Times i The Wall Street Journal. New York Daily News
jest własnością żydowskiego dewelopera Mortimera B. Zuckermana. The
Village Voice jest prywatną własnością Leonarda Sterna, żydowskiego
miliardera, właściciela firmy Hartz Mountain.
Inne mass-media
Historia jest bardzo podobna w przypadku innych mediów - telewizji,
radia,gazet. Weźmy na przykład tygodniki – The Time, Newsweek, oraz US
News and World Report. The Time, z tygodniowym nakładem ok 4,1 mln, jest
wydawany przy wsparciu Time Warner Communications. Prezes Time Warner
Communications, jak wspomniano powyżej, jest Gerald Levin, Żyd.
Newsweek, jak wspomniano powyżej, jest wydawany przez Washington Post
Company, której prezesem jest Żydówka Katherine Meyer Graham, a jego
nakład wynosi ok 3.2 miliona egzemplarzy. US News & World Report,z
tygodniowym nakładem 2,3 mln, jest własnością Mortimera Zuckermana,
Żyda.
Zuckerman, jest także właścicielem Atlantic Monthly oraz nowojorskiego
tabloidu - Daily News, który jest szóstą co wielkości gazetą w USA.
Wśród książkowych gigantów wydawniczych również dominują żydzi . Trzy z
sześciu największych wydawnictw w USA, zgodnie z Publisher & Weekly,
są własnością lub też są kontrolowane przez Żydów. Są to; zajmująca
pierwsze miejsce Random House (z wieloma spółkami zależnymi, w tym Crown
Publishing Group), trzecie miejsce Simon & ; Schuster, szóste
miejsce - Time Warner Trade Group (w tym Warner Books and Little,
Brown). Innym wydawcą o szczególnym znaczeniu jest Western Publishing.
Mimo że zajmuje tylko 13miejsce pod względem wielkości wśród wydawców w
Stanach Zjednoczonych, zajmuje pierwsze miejsce wśród wydawców książek
dla dzieci, posiada ponad 50 procent rynku. Jej prezesem jest Richard
Snyder, Żyd, który zastąpił Richard Bernstein, również jest Żyda.
Efekt żydowskiej kontroli mediów
Takie są fakty na temat żydowskiej kontroli mediów w Ameryce. Każdy, kto
spędzi kilka godzin w dużej bibliotece może zweryfikować ich
prawdziwość. Autor ma nadzieję, że te niepokojące fakty zostaną
udostępnione ogółowi. Nie powinno się pozwolić ludziom którzy wierzą w
prawdy wyrażone w Talmudzie, aby ustalili co ludzie mają czytać lub
oglądać, a w efekcie dać im moc kształtowania naszych umysłów zgodnie z
własnymi talmudyczni interesami, interesami, które jak wykazano, są
diametralnie różne interesu narodu amerykańskiego. Pozwalając Żydom
kontrolować wiadomości, rozrywkę, amerykanie dają im więcej niż tylko
nadanie im decydującego wpływu na amerykański system polityczny oraz
wirtualnej kontroli rządu, dają im również kontrole umysłów i dusz
amerykańskich dzieci, których postawy i idee kształtuje żydowska
telewizja i żydowskie filmy w większym stopniu niż rodzice, szkoły, lub
jakiekolwiek inne wpływy.
Oto 6 największych światowych koncernów medialnych ujętych w sposób graficzny:
Link- http://www.theunjustmedia.com/Media/sixjews2.jpg
1. AOL Time Warner
W styczniu 2001 roku miała miejsce jedna z największych fuzji
biznesowych w historii USA -America Online (AOL) połączyła się z Time
Warner , stając największą korporacją medialną na świecie
Koncern posiada
Film i media;
12 firm, w tym Warner (Kaczor Duffy) oraz Hanna – Barbera (Scooby Doo)
Multipleksy kinowe w 12 rożnych krajach
Telewizja kablowa
29 oddziałów za granica (od Polski do Brazylii), w tym CNN oraz Time Warner Cable z 13 milionami klientów w USA
Wydawnictwa - 24 rożne wydawnictwa książkowe
Tygodniki - Time, Fortune oraz 33 inne tytuły, w sumie 120 milionów czytelników
Tematyczne parki rozrywki w 30 krajach
AOL i AOL International (14 krajów) - 27 milionów abonentów którzy spędzili niewiarygodną ilość 84% czasu w internecie, przeglądając tylko
strony AOL – robiąc zakupy, poświęcając czas rozrywce, itd
Dodatkowo koncern posiada 24 marki książek oraz 52 wytwornie muzyczne
2.The Walt Disney Co
The Disney Channel – osiem krajów, kanał ESPN w ponad 165 krajach świata
5 tygodników oraz 4 dzienniki
Produkcja teatralna
Jedna z głównych telewizji w USA – ABC (10 telewizji i 29 stacji radiowych)
Tematyczne parki rozrywki – Disneyland w Los Angeles i Paryżu, Disney World na
Florydzie, studio MGM, 27 hoteli z 36 000 pokojami, dwa statki wycieczkowe
Disney Books, 720 Disney Stores na świecie
Touchstone Pictures, Miramax, Buena Vista oraz cztery inne wytwornie filmowe
3.Bertelsmann AG
Angielski Channel 5, stacje radiowe i telewizyjne w całej Europie – 22 stacje telewizyjne i
18 radiowych, w tym RTL Group, największa firma telewizyjna w Europie, oraz dostawcy
internetu
Największe światowe wydawnictwo – Random House, sprzedające ponad milion książek
dziennie w samym tylko USA, Club Books w Europie, główny wydawca książek naukowych
Bertelsmann Music Group (BMG) – działa w 54 krajach, posiada ponad 200 wytworni
muzycznych
Działalność online – od Niemiec do Malezji
Tygodniki i magazyny – ponad 80 tytułów na siwcie
4.Viacom
Paramount, United Cinemas International, w joint-venture z Vivendi posiada 104 kina w
Europie, Japonii i Afryce Południowej
Blockbuster - największa siec wypożyczalni filmów w USA, 27 oddziałów na całym świecie
Ponad 2000 wydawanych rocznie tytułów książek
180 stacji radiowych w USA
Największa firma ogłoszeniowa na świecie
Właściciel CBS z 200 stacjami towarzyszącymi
MTV z 342 milionami odbiorców na całym świecie
VH1
Nicleodeon
Comedy Central
5.News Corporation
Fox News oraz 7 innych kanałów informacyjnych w USA
SKY oraz BskyB w Wielkiej Brytanii (razem 150 rożnych kanałów)
Star Services (300 milionów odbiorców w Azji )
Satelita telewizyjny Phoenix – obsługujący głownie Chiny
Serwisy w Indiach, Japonii, Indonezji, Nowej Zelandii, Ameryce Łacińskiej, Europie
Wydawnictwo Harper Collins
Fox TV – największa w USA z 22 stacjami towarzyszącymi.
Dzienniki – The Times, New York Post, The Sun
Ponad 60 tytułów w Australii
6.Vivendi Universal
Universal Music Group – 22% światowego rynku muzycznego (Polygram, Motown), działa w 63 krajach
Canal+ z 14 milionami abonentów w 11 krajach europejskich
Universal Studios ma prawa do takich filmów jak „Policjanci z Miami”, „Kojak”
Kina na całym świecie
Właściciel dwóch głównych francuskich operatorów komórkowych, Vivendi Telecom, działa min w Polsce, Hiszpanii, Maroku, Węgrzech
5 parków tematycznych
60 wydawnictw
Proszę wziąć pod uwagę, iż tekst pochodzi prawdopodobnie z przełomu lat 1995/96, więc część danych może być nieaktualna.
Źródło: The Time of Israel i paranormalne.pl
Zniewolenie jest ceną jaką trzeba płacić za nieznajomość prawdy lub za brak odwagi w jej głoszeniu!